reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš PLCH

Tomáš PLCH

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ešte stále som matfyzák "_". Som divný človek, často až príliž zahĺbený do myšlienok ktorým nerozumiem. Rád hľadám chyby na sebe i na ľudoch. Nechápem spoločnosť a neverím ľuďom, čo si myslia, že tvoria dejiny, poznajú božiu vôľu a príliž často používajú slovo "milovať".Zbožňujem adrenalín, dobré víno a kvalitný maskáč. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo si Micro$oft kope vlastný hrob...

Tomáš PLCH

Prečo si Micro$oft kope vlastný hrob...

...a ešte sa tým aj chváli. Dnes v spojení s celkovou nechuťou tvorivo pracovať a očakávaním návalu na zápis na predmet s limitom účastníkov (na MFF veľký nezvyk a udalosť roka - ideálna príležitosť legálne sa snažiť DOSovať server ) som sa začal zaujímať o ochranu "copyrightom" chránených audiovizuálnych diel pod Widlows (rozumej Windows) Vista (rozumej Longhorn). Pre tých menej zbehlých v IT je Longhorn/Vista nový super produkt Micro$oftu, ktorý je opantaný nejedným mýtom a pritom ešte ani nevyšiel.

  • 22. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 113x
  • 41
Microsofti superhrdinové

Tomáš PLCH

Microsofti superhrdinové

Alebo dalšia trapnosť od Microsoftu, nie úplne korektná, zavádzajúca a ronvako trapná ako reklamy na ich produkty s odbornikmi na IT (Sam Slanina a spol) Microsoft sa zase snaží ohúriť masy a ukázať nejaký svoj produkt a celú firmu vo svetle zábavnosti a ústretovosti a ešte k tomu sa to snaži byť vtipný. Ale posúdte sami, ja som si obraz spravil ešte predtým, než som zisitil, že to niečo s Microsoftom má predsa do činenia.

  • 19. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 315x
  • 16
Terrorizmus - alebo rozprávka o tom ako nás chcú chrániť

Tomáš PLCH

Terrorizmus - alebo rozprávka o tom ako nás chcú chrániť

Anglicko, USA, Taliansko začali v plnom prúde presadzovať svoju politiku antiterrorizmu. Avšak táto politika nieje namierená proti terroristom, ale proti ich vlastným občanom. Možno práve takto dosiahli terroristi svoj zámer. Táto téma je aktuálna už dlhú dobu, no teraz začína prerastať saomtné hranice logickej únosnosti. A ako bombónik, nikoho to neserie Ti, kteří jsou ochotni obětovat základy své svobody k získání pocitu bezpečnosti, si nezasluhují ani jedno ani druhé. Benjamin Franklin .

  • 25. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 145x
  • 68
Troška poézie po dlhých ďnoch bez spánku

Tomáš PLCH

Troška poézie po dlhých ďnoch bez spánku

Nešiel som trochu vlastnej poézie ^_^. Výplod neprespatych noci a pretaženej mysle. A venoval som ich ako vždy mojej malej, krasnej, milovanej. V texte je kopec chýb a nieje ani 2x umelecký, ale čo by ste chceli od informatika...

  • 24. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 843x
  • 0
Internet banking a bezpečnosť obecne

Tomáš PLCH

Internet banking a bezpečnosť obecne

Dnes nám internet umožnuje globálny prístup k informáciám. Medzi tieto informácie sa zaraďujú i operácie s peniazmi. Posledne som bol v banke vybavovať (obnovovať) internet banking (IB). Ako som tam tak sedel, sledoval som ako sa narába s mojími dôvernými informáciami.

  • 21. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 278x
  • 42
reklama
Dekadencia, humanizmus a iné výmysly

Tomáš PLCH

Dekadencia, humanizmus a iné výmysly

Z času na čas sa pozriem okolo seba, vyhrabem hlavu spod papierov rôznych manuálov a pozriem sa na svet okolo seba. Necham si vyholiť vlasy na krátko a na pár dní sa ponorím do sveta. Po pár dňoch mám však toho vždy plné zuby a vrátim sa späť k môjmu neosobnému svetu v žiari monitora...

  • 21. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 789x
  • 19
V zajatí monopolov

Tomáš PLCH

V zajatí monopolov

Keď som bol ešte malý chlapec (to zase nieje až tak dávno) veril som, že svet môžu riadiť aj megakorporácie, ktoré budú fungovať ako štáty. Že je to jedna z ciest, ako ľudí dostať pod jednu strechu a "donútiť" ich spolupracovať. Netušil som ako veľmi sa budem mýliť. Dnešný svet je v rukách obrovských monopolov a i u nás pociťujeme ich zhubné počínanie. Ale môžeme vôbec dačo robiť?

  • 15. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 924x
  • 1
Reakcia na článok pana Stanislava Illéša

Tomáš PLCH

Reakcia na článok pana Stanislava Illéša

Kedže mam už po skúške, tak mám trošku voľného času a čítam si cudzie blogy. Našiel som jeden zaujímavý blog. Túto reakciu som uverejnil aj v diskusii k danému článku, ale aby bola pekne konzistetná, tak ju chcem uverejniť i do svojho blogu, nech to má hlavu a patu. Je to celé písané bez diakritiky, kedže tento komp s tým má nejaký vážny problém.

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 562x
  • 66
(Cirkev + Náboženstvo + Viera) vs Spoločnosť

Tomáš PLCH

(Cirkev + Náboženstvo + Viera) vs Spoločnosť

Náboženstvo a viera je neodlúčiteľnou súčasťou našej spoločnosti. Niektorí ľudia veria, niektorí nie. Spoločnosť v ktorej žijú obe skupiny musí fungovať na základe určitých pravidiel - zákonov, či už písaných alebo nepísaných. Lenže ako tvoriť tieto zákony? Pre koho? Toto je môj skromný názor na toto téma

  • 21. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 849x
  • 159
Internet a 1984

Tomáš PLCH

Internet a 1984

Z Číny vanie nový vietor. Vietor obmedzovania slobody nielen vo fyzickom prejave, ako to vidime po desaťročia, ale i v prejave elektronickom - na internete. A ako inak, západne, hlavne americké, organizácie zastupujúce autorov a vymáhajuce vypalníckym spôsobom poplatky sa ihneď opičia. Dokonalo inšpirované Čínsku verziu ešte zdokonaľujú. Doslova podkopávajú základné princípy na ktorých je postavený internet. Píše sa rok 1984, v roku 2005. Orwell je lepší ako Nostradamus.

  • 14. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 463x
  • 17
reklama
Paintball

Tomáš PLCH

Paintball

Zbraň, maska, strelivo. Skoro dva tucty mladch mužov i žien sa stretn na bojovom poli. Priatelia sa stan nepriatľmi, milenci bud hladať jeden druhho so zmerom zlikvidovať. Strelivo sa bude spotrebovvať po stovkch. Pot a strach bud prtomn na každom kroku. V sobotu 9.4.2005 skonč mier na zpadnom fronte.

  • 27. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 339x
  • 10
Apache+PHP+MySQL

Tomáš PLCH

Apache+PHP+MySQL

Tento návod na inštaláciu tohoto klasického komba by vám mohol pomôcť pri prekonávaní niektorých problémov, na ktoré som narazil ja osobne. Možno vám ušetrím hodinku čítania install.txt a lúskania konfigurákov.

  • 18. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 328x
  • 14
AI - pravdy a lzi

Tomáš PLCH

AI - pravdy a lzi

Je skutocne umela inteligencia to, co si pod nou clovek predstavuje? Dokaze stroj, ci uz kremikovy alebo kvantovy mysliet? Umela inteligencia, tolko krat omielana v literature a znasilnovana filmovymi rezisermi. Je to skutocne tak komplikovana vec?

  • 7. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 410x
  • 33
Quo vadis mobilny telefon?

Tomáš PLCH

Quo vadis mobilny telefon?

Nevlastnit mobilny telefon je v dnesnych casoch povazovane za spolocenske fopa. Prichadza vsak novy trend, telefony musia byt...

  • 3. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 041x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu